Tanszerlista – 3. a osztály

A második osztályos tankönyvek közül a következőkkel folytatjuk a harmadik osztályt:

  • Nyelvtan és helyesírás tankönyv
  • Nyelvtan és helyesírás munkafüzet
  • nyelvtan füzet
  • Az én matematikám tankönyv
  • Az én matematikám feladatgyűjtemény
  • Számoljunk!
  • matematika füzet

A 2. osztályból maradt eszközök közül, ami használható, természetesen 3. osztályban is megfelelő lesz.

Fontos, hogy a könyvek, füzetek, dobozok, eszközök névvel el legyenek látva!

  • 5 db vonalas füzet (12 -32) – ebből 1 db üzenő füzet, 1 db angol füzet
  • 2 db négyzetrácsos füzet (margója legyen)
  • 1 db sima füzet
  • 1 db leckefüzet
  • kottafüzet (tavalyi)
  • 12 színű színesceruza
  • vonalzók (15 cm-es és 30 cm-es)
  • 4 db grafitceruza
  • 2 db vékony postairon
  • 2 db vékony sötétzöld ceruza
  • 1 db minőségi radír
  • 1 db tartályos ceruzahegyező
  • 2 db A/4-es gumis irattartó
  • 3 csomag írólap (A/5)
  • 30 db famentes rajzlap

Matematika doboz tartalma:

  • kétoldalú tükör
  • műanyag óralap
  • műanyag hőmérő

Rajzfelszerelés – dobozban:

  • ecsetek (4-6-10)
  • ecsettál
  • 12 színű vízfesték
  • 12 színű filctoll
  • 12 színű nagy tubusos tempera + 1 db fehér tempera
  • 12 színű zsírkréta
  • ecsettörlő rongy
  • 1 db fekete vékony vastagságú fekete alkoholos filctoll

Technika felszerelés:

  • 2 cs. origami papír vagy színes fénymásolópapír (téglalap alakú A/4-es)
  • 6 db-os gyurma
  • 1 db Pritt stift ragasztó (nagy méretű)
  • 1 db Sulifix tubusos folyékony ragasztó
  • 1 db olló (hegyes, jó minőségű)

Tisztasági felszerelés külön táskában:

  • törölköző
  • folyékony szappan
  • wc papír
  • papírzsebkendő

Tornafelszerelés:

  • fehér póló
  • fehér zokni
  • fekete tornanadrág / fekete leggings
  • fehér talpú tornacipő

Egyéb:

  • váltócipő
  • 2 cs. papírszalvéta
  • A könyveket, füzeteket csak átlátszó borítóval kérem befedni, a borító alatt legyen címkén minden gyermeknek a neve!

Kellemes nyarat, jó pihenést kívánok mindenkinek

Emőke néni

[an error occurred while processing the directive]